eldezet - Mija Nam [tekst]

Wykon. eldezet



Słuchaj nie patrze juz na problemy mlodym okiem bo widze co sie dzieje patrzac prosto z moich okien juz nie stoimy jak dawniej pod blokiem a kazdy z moich ziomkow biegnie po hajs lub szkole.

Moge tylko wspominac te dzieciece lata słodkie bo wpadlem w nurt zycia juz chyba na dobre nie pilka, browar jest sportem tych czasow nie boisko a knajpy tu zbieraja chlopakow zeby spotkac sie trzeba czekac na weekend bo kazdy pracuje i uczy sie i tak mija nam tydzien tydzien pozniej ......

tak ucieka czas juz nie jak dzieci bo mamy po 20 lat chcialbym wrocic wstecz o te 10 lat te lata na osiedlu ktorych tak mi brak chcialbym znowu wyjsc i w dwudziestu sie poganiac, a dzisi nie zbierzesz tu nawet pieciu do pochlania.

 ref; Mijają lata dni minuty nam nie zatrzymasz sie chocbys tego bardzo chcial czas, nasz wrog u bram bogatszy o doswiadczenie ktore dal mi swiat. x2 

To wszystko biegnie kolejna wiosna za nami dopiero podstawowka dzis robie zawodowy egzamin matura z matmy tu robi mi sie duszno ale nie chce zeby cztery lata poszly na prozno

Ostatnie lata to kilka zwiazkow i problemow ostatnie poltora roku siedzi mi w sercu ciagle to mojego zycia stajl?

patrzec na problemy u mnie widzisz tylko smail Usmiechnij sie to mowie zawsze, bo jestem optymista nawet gdy kazdy placze i jaki jestem wie tylko moja Kaa bo wie jak ciezko jest wybaczyc tyle zdrad by nie patrzec na to co teraz przez pryzmat tego zla by zmienic sie gdy ktos jest tego wart bo po co marnowac to zycie takie krotkie gdy chwile tego szczescia sa takie krotkie


 ref; Mijają lata dni minuty nam nie zatrzymasz sie chocbys tego bardzo chcial czas, nasz wrog u bram bogatszy o doswiadczenie ktore dal mi swiat x5

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Gdyby nie Łódź !

Kolejny bzdurny łańcuszek rodem z facebooka.