Gdyby nie Łódź !



Gdyby nie Łódź, gdyby nie ta akcja,
chcę być godną reklamą dla mojego miasta,
choćby nie wiem jaka woda mój zapał chłodziła,
to jestem z eldezet i to jest moja siła !

Gdybym miał wybór być lepszym gdzie indziej,
to wiem, że tylko tu wybaczę sobie błyszczeć,
bo żyć w kolebce artyzmu idealnego
to za duże szczęście dla człowieka formatu mojego !

Dobrego za dużo doświadczam na codzień,
lecz ludzie w tej Łodzi niszczą fale na wodzie,
brodzę, bo jeszcze całe życie przede mną
wiem że zwycięże godłem zwrotkę  nie jedną !

Bo gdybym nie miał ideałów tu to pewne,
 Wysiadłbym z tej Łodzi, jak się zaczęłu ścieżki krętj,
wszystko co zrobiłem, zrobiłem dzięki Łodzi,
wszystko co zrobiłem, musiałem się tu urodzić !

Gdyby nie Łódź, nie łudziłbym się na zmiany,
nie byłoby tego co mam, co masz i co mamy,
wydeptaną ścieżką idę, kroki stawiam dzielnie
idę do przodu, bez sensu się nie kręcę !

Patrz na bitach nawijane, co tu jest naprawdę,
nie o hajsie nie o dziwkach podtrzymujących latarnie,
ej, wiesz, mimo że ulice są dziurawe, kocham je jak rodzinę,
kiedyś je naprawie !

A nienawiść która, tu gdzieś skryta,
pora ją zamienić na te wersy na bitach,
pora aby hiphop poleciał w głośnikach,
bo to Łódź wychowała najlepszego zawodnika !

 To rzecz, że w Łodzi wychował się nie jeden,
gdyby nie oni, czy coś by było z tego ?
Nie wiem !



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

eldezet - Mija Nam [tekst]

Kolejny bzdurny łańcuszek rodem z facebooka.